Monitorowanie połączonych maszyn Case IH w trybie 24/7. Zdalna diagnostyka oraz działania proaktywne i zapobiegawcze zapewniające maksymalny czas bezawaryjnej pracy. Efektywne planowanie przeglądów i wydajne zarządzanie flotą. Usługi online zapewniające optymalny stan maszyn i porady dotyczące eksploatacji
Technologia wykorzystywana w dzisiejszym sprzęcie rolniczym nieustannie idzie naprzód i rozwija się, a liczba połączonych maszyn w terenie szybko rośnie. Otwiera to mnóstwo możliwości, jeżeli chodzi o obsługę rolników i wspieranie ich w maksymalnym wykorzystaniu ich maszyn i pól. Odpowiedzią marki Case IH jest Connect Room Hub, stanowiący centrum usług online Case IH i umożliwiający przejście od reaktywnego do proaktywnego, a w niektórych przypadkach wręcz prewencyjnego, podejścia do wspierania klientów.
– Rolnicy znajdują się pod presją nieustannego zwiększania wydajności i produktywności, a od nas, jako producentów, oczekują znalezienia sposobów, które pomogłyby im osiągnąć ten cel. Nasz system Connect Room, wraz z rosnącym asortymentem usług SafeGuard Connect, umożliwi nam i naszym dealerom szybkie działanie - niemal w czasie rzeczywistym - w przypadku wystąpienia problemu i pomoże im w optymalnym wykorzystaniu sprzętu Case IH – wyjaśniaMirco Romagnoli, wiceprezes Case IH Europe.
Connect Room Hub Case IH: serce sieci Connect Rooms dealerów
Podczas pracy w polu połączone maszyny Case IH nieustannie generują dane - parametry robocze, stan techniczny, dane agronomiczne - i przesyłają je do nowo zainstalowanego europejskiego centrum Connect Room Hub Case IH w St Valentin. Eksperci ds. produktów Case IH analizują dane, aby tworzyć i na bieżąco udoskonalać algorytmy generujące alerty, porady dotyczące obsługi maszyny oraz informacje przydatne dla klienta. Connect Room Hub stanowi centrum sieci Connect Roomów u dealerów Case IH, w których stan maszyn klienta jest monitorowany przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Gdy system Connect Room Hub zidentyfikuje potencjalny problem, do Connect Room u dealera Case IH natychmiast wysyłany jest automatyczny alert, umożliwiający podjęcie natychmiastowych działań - czasami jeszcze przed wystąpieniem problemu, co zapobiega przestojom maszyn. Z poziomu Connect Room dealer może również przeprowadzić zdalną diagnostykę maszyny klienta, a nawet połączyć się z wyświetlaczem maszyny i podjąć działania bez opuszczania miejsca, w którym się znajduje. Connect Room Hub może również pomóc klientom w utrzymaniu ich floty w idealnym porządku bez zakłócania ich działalności rolniczej, poprzez wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu zaplanowania rutynowych przeglądów zgodnie z ich harmonogramem prac.
Raporty generowane przez Connect Room Hub dostarczają klientom cennych wskazówek i informacji
Connect Room Hub generuje również trzy rodzaje raportów dla klientów, aby mogli oni jak najlepiej wykorzystywać swoje maszyny, utrzymywać je w dobrym stanie i chronić swoje inwestycje.
Miesięczny raport historii maszyny, generowany na podstawie danych telemetrycznych i danych z czujników zebranych przez podłączoną maszynę, zapewnia klientowi lepsze zrozumienie sposobu użytkowania i stanu technicznego maszyny, umożliwiając identyfikację ewentualnych problemów. Umożliwia im to zapewnienie dobrego wykorzystania i dobrego stanu maszyny, co z kolei chroni jej wartość rezydualną.
W raporcie dotyczącym utrzymania maszyny wyszczególnione są wszystkie czynności serwisowe, naprawy i przeglądy w całym okresie eksploatacji maszyny, co zapewnia identyfikowalność całej historii serwisowania i tworzy przejrzystą relację z dealerem i marką Case IH.
Raport operacyjny pomaga klientowi upewnić się, że jego operatorzy korzystają z maszyn w sposób prawidłowy, wydajny i bezpieczny. Dzięki wskaźnikom KPI i spostrzeżeniom zawartym w raporcie klient może wykryć nieprawidłowości w sposobie korzystania z maszyny przez operatora lub zidentyfikować obszary wymagające poprawy. Może podjąć działania i omówić z dealerem zorganizowanie szkolenia operatora dostosowanego do jego potrzeb.
Żródło: Case IH